Adăugare sau schimbare administrator

O societate cu răspundere limitată (SRL) poate avea unul sau mai mulți administratori. Fie că doriți să schimbați administratorul actual sau să introduceți unul nou este obligatoriu ca aceste modificări să fie înregistrate la Registrul Comerțului.

Ce documente sunt necesare?

  • Certificat de înregistrare (CUI), în copie
  • Actul constitutiv al societății
  • Cartea de identitate a noului administrator 

Cât costă?

Dacă doriți să nu mai stați la cozi,  să nu aveți bătăi de cap cu privire la întocmirea documentelor și să aveți alături o echipă care să vă răspundă la toate întrebările, ați ajuns unde trebuie. 

Garanția ”Fără stres”! Echipa SRL-PFA Oradea va redacta documentele necesare pentru completarea dosarului și va realiza depunerea acestuia la Registrul Comerțului.

Tariful nostru pentru această operațiune este 500 lei. Acestui cost se adaugă tariful perceput de Registrul Comerțului pentru publicarea în Monitorul Oficial.