Mutare sediu social

În timpul desfășurării activității unei societăți se poate ivi nevoia mutării sediului social, în această situație fiind necesar ca toate documentele societății să fie modificate și depuse la Registrul Comerțului.

Ce documente sunt necesare?

  • Certificat de înregistrare, în original
  • Copie contract de închiriere/comodat sau act de proprietate a spațiului  
  • Actul constitutiv al societății

În situația în care sediul social este situat într-un bloc de apartamente este nevoie de acordul vecinilor direct afectați și al asociației de proprietari. Noi întocmim formularul de acord iar dumneavoastră trebuie doar să obțineți semnăturile vecinilor și a presedintelui asociației de proprietari.

Cât costă?

Dacă doriți să nu mai stați la cozi,  să nu aveți bătăi de cap cu privire la întocmirea documentelor și să aveți alături o echipă care să vă răspundă la toate întrebările, ați ajuns unde trebuie. 

Garanția ”Fără stres”! Echipa SRL-PFA Oradea va redacta documentele necesare pentru completarea dosarului și va realiza depunerea acestuia la Registrul Comerțului.

Tariful nostru este 400 lei și presupune întocmirea, depunerea și ridicarea tuturor documentelor necesare pentru această modificare. Acestui cost se adaugă tariful perceput de Registrul Comerțului pentru publicarea în Monitorul Oficial.